8 Nisan 2016 Cuma

ÖNCE SAĞLIK

Fiziksel ve ruhsal sağlığın yerindeyse, herhangi birinin sorunu, dünyanın gidişatı, ülkede olup bitenler, çalışma ortamı gıybetleri ve daha neler neler...

Bunların hepsi gündemimiz olabiliyor. Dünden beni ev bir nevi hastane, o yüzden bu gündemden sıyrılıp ne yazsam boş.

Yeğenim ve ben yine alerji- astım krizi yaşadık, kardeşim böbrek taşı sancısı çekiyor ve taş düşürmeye çalışıyor, babam katarakt ameliyatı randevusu aldı derken....

 Yine de komik bir şekilde, nihayet minnoşun keyfi yerinde diye sevinçliyiz. Hastane yerine eve geçilebildi diye de. 

Herkese sağlık diliyorum. 

4 yorum:

  1. Alerji mevsimi, bahar ayları değil mi.. En sevdiğim mevsim ama çevremde sevdiğim öyle çok insan cebelleşiyor ki, sevindim kursağımda..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki uzun zamandır mevsimsiz:) Yine de iyi ki bahar geldi, mesaiden gün ışığında çıkmak güzel herşeye rağmen.

      Sil
  2. Sağlık mühim... Bu noktada, insanımızın sünnet olan hacamatı keşfetmesi ve en azından her yıl yaptırması gerektiğini zira etrafımızın kötü enerji ve türlü türlü enfeksiyonlarla dolu olduğunu düşünüyorum. Ben de bloguma beklerim. Sağlıcakla...

    YanıtlaSil